Analiza

Image

Kampanie mailingowe często prowadzone są bez analizy wyników, szczególnie jeśli nie są to duże projekty. Rozwiązania dostępne na rynku kierowane są do osób z doświadczeniem w reklamie (nowe media), bez niego skuteczne wykorzystanie dostępnych narzędzi jest praktycznie niemożliwe .

Czasami mamy wrażenie że używany żargon ma na celu zbudowanie atmosfery profesjonalności. Naszym zdaniem często jest to bezcelowe i odstrasza klientów.

“New” wychodzi z założenia że nie ma możliwości aby każdy znał się na wszystkim. Nie ma potrzeby ani biznesowego uzasadnienia aby w każdym mikro czy małym przedsiębiorstwie był specjalista perfekcyjnie posługujący się pojęciami eCPM, CTR, ROI itd. itd.

A coraz częściej brak takiej osoby to brak możliwości korzystania z rozwiązań które stają się standardem w reklamie internetowej.

Nie widzimy powodów aby zaawansowane rozwiązania i narzędzia analityczne były dostępne tylko dla dużych firm czy osób z branży.

Aby przełamać ten trend oferujemy naszym klientom usługi Analityczne składające się z

  • Weryfikacji materiałów edycyjnych (kreacja mailingu, landing page itd.)
  • Jeśli to konieczne poprawki materiałów edycyjnych (przez współpracujących z New grafików lub w formie listy poprawek do realizacji)
  • Realizację kampanii na bazę NEW w określonym zakresie (ustalenie grupy odbiorców, ilość adresatów)
  • Analizę jakościową
  • Optymalizację materiałów w oparciu o wyniki testowej edycji
  • Realizację zoptymalizowanej kampanii na bazę NEW
  • Analizę porównawczą dwóch edycji
  • Ustalenie ostatecznej wersji materiałów edycyjnych
  • Na życzenie negocjację w realizacji kolejnych edycji na inne bazy (ustalenie najkorzystniejszego modelu rozliczenia, negocjacja stawek )
  • Kontrolę edycji realizowanych na innych bazach pod kontem jakości (forma realizacji, grupy do jakich dociera mailing)

Podsumowując na końcu nasz klient otrzymuje

  1. Materiały edycyjne zoptymalizowane po realizacji dwóch edycji mailingu
  2. Analizę ile może zapłacić za akcję wykonane przez adresata w określonym modelu lub modelach (po prosu ile realnie jest warte kliknięcie, wypełnienie formularza czy zapisanie się na newsletter).
  3. Możliwość kontynuacji kampanii na innych bazach - na przystępnych stawkach i pod kontrolą NEW.