Bazy Firm

Dysponujemy bazą firm polskich przedsiębiorstw utworzonych w trakcie działań marketingowych oraz za pośrednictwem prowadzonych przez nas portali internetowych dla przedsiębiorców.

Baza firm którą posiadamy zawiera szczegółowe dane, które pozwalają nam ściśle określić docelowy target mailingu. Możemy ograniczyć się do konkretnej niszowej branży, czy też lokalizacji przedsiębiorstw co znacznie zwiększa skuteczność reklamy w porównaniu do akcji masowych.

Bazy firm

Dzięki temu że baza firm NEW powstała w trakcie działań marketingowych odznacza się wysoką jakością w porównaniu z innymi zbiorami dostępnymi na rynku. Jednymi z projektów które wspierają rozwój bazy są http://bizon.biz.pl, oraz portal http://izba.biz.pl.
Każdy adresat / firma znajdująca się w naszej bazie firm wyraziła zgodę na korespondencję komercyjną. Gwarantuje to odpowiednią jakość usług oraz brak problemów z niechcianą pocztą i reklamacjami odbiorców.

Dzięki regularnym realizacją kampanii na bieżąco eliminujemy wszystkie nieaktywne adresy, gwarantuje to aktualność bazy przedsiębiorstw NEW.
Każdy adresat do którego kierujemy mailing ma możliwość zablokowania swojego adresu poprzez uruchomienie linku. Link dezaktywacyjny znajduje się w każdym mailu.

Te dwa czynniki powodują że nasze realizacje odznaczają się dużą skuteczności - konwersją oraz faktem że rozliczenie odbywa się w odniesieniu do realnej liczby adresatów.
Bezpośrednio przekłada się na zyska naszych klientów, mierzony wzrostem świadomości klientów jak i wzrostem sprzedaży.

W naszych bazach posiadamy blisko 500 tys. rekordów Firm oraz blisko 80 tys. rekordów Instytucji.
Dla każdego rekordu możliwość określenia branży / segmentu rynku oraz geolokalizacji.
Co to oznacza dla naszych Klientów?

Prowadzisz firmę w Warszawie i to właśnie do innych firm z tego miasta kierujesz swoją ofertę?
Możemy przygotować odpowiednią grupę docelową i skierować mailing z uwzględnieniem rekordów tylko z obszaru Warszawy.

Państwa oferta powinna być skierowana do określonych branż.
Możemy tak wyselekcjonować rekordy z bazy przedsiębiorstw tak aby kampania trafiła tylko do tych adresatów, którzy są potencjalnymi odbiorcami Państwa produktów - towarów bądź usług.