Samsung Biznes
SAMSUNG I PAWEŁ TKACZYK RADZĄ
– LOJALNOŚĆ SIĘ OPŁACA
 

 

Kiedy myślisz „nagroda”, w głowie pojawia się obraz czegoś materialnego,
co ma realną wartość – jak tablet, kupon na kolację w restauracji czy samochód. Tymczasem, według hierarchii nagród Zichermanna (SAPS),
to najgorsza rzecz jaką możesz obiecać.

Co działa na klienta?

Status, czyli widoczna oznaka, że jestem lepszy od innych.
Przykładem może być VIP lounge na lotnisku.

Access…

Jeżeli chcesz odkryć pozostałe czynniki,
przeczytaj cały artykuł na Samsung.pl

Autor zdradza tajemnicę, jak zrobić tani i skuteczny program lojalnościowy.

Paweł Tkaczyk Buduje silne marki – pracuje m.in. z Agorą, Grupą Allegro oraz wieloma mniejszymi
firmami. Doradza startupom. Piszę blog o budowaniu marki. Jest autorem dwóch książek:
„Zakamarki marki” i „Grywalizacja”. Prowadzi szkolenia z marketingu, brandingu i social media.
 
 

Dowiedz się więcej