System NEW

System NEW został stworzony na bazie doświadczenia zdobytego podczas realizacji kilkuset kampanii mailingowych.

Oprócz własnych zasobów korzystaliśmy z baz wielu serwisów internetowych (forum, portale branżowe) sami realizując edycję, w wielu przypadkach realizacja leżała po stronie właścicieli czy administratorów serwisów.

Realizowane kampanie były wysyłane praktycznie przez wszystkie systemy mailingowe dostępne na rynku (jetmail, freshmail, redlink itp.) i wiele rozwiązań wbudowanych w licencjonowane oprogramowanie serwisów (Invision Power Board IPB, vBulletin itp.) oraz praktycznie wszystkie wewnętrzne systemy dużych portali (WP, o2, Interia etc.).

Wszystkie elementy które w naszej ocenie były istotne zostały zaimplementowane w Systemie NEW. System spełnia dwie podstawowe role:

  1. Realizacja kampanii - po prostu wysłanie odpowiednio przygotowanych wiadomości do adresatów.
  2. Rejestracja i Analiza - rejestrację działań adresatów (wyświetlanie wiadomości, uruchamianie linków, wypełnianie formularzy), agregację oraz prezentację danych analitycznych.
.

Realizacja to nic innego jak wysłanie wiadomości do określonej grupy adresatów.
W systemie NEW:

  • każda wiadomość jest oznaczona i przypisana do adresata - daje to szerokie możliwości a najważniejszą z nich jest personalizacja wiadomości. W praktyce oznacza to, że każda wiadomość jest unikalna i zawiera informacje przypisane do odbiorcy. Dla przykładu, wysyłając zaproszenie na jazdę próbną możemy sformułować temat -> “Zaproszenie dla {TUTAJ NAZWA FIRMY lub IMIĘ OSOBY DO KTÓREJ WYSYŁAMY WIADOMOŚĆ} na jazdę nowym modelem Citroen X5” . Możemy użyć każdej przypisanej do adresata informacji (Nazwa, lokalizacja, numer telefonu itd.) praktycznie w każdym elemencie wiadomości (temat, treść, link).
  • każda wiadomość jest wysyłana z zakodowaną grafiką - zawsze wyświetla się odbiorcy, więc nie trzeba uruchamiać linku “Wyświetl grafikę”.

Wiadomość jest czytelna - wszystkie elementy graficzne widoczne są od razu. Na pierwszy rzut oka zainteresowany orientuje się czego dotyczy wiadomość.

Wiadomość skierowana jest do adresata - przez personalizację poszczególnych jej elementów.

Przez te dwie funkcjonalności, wiadomości realizowane przez nasz system mają znacznie lepsze wyniki w odniesieniu do realizacji statycznych (bez personalizacji) i z grafiką zewnętrzną (nie wyświetlającą się od razu)

WIADOMOŚĆ z niezakodowaną grafiką

WIADOMOŚĆ Z SYSTEMU NEW

Rejestracja i Analiza.

Dzięki temu że każda wiadomość jest przypisana do konkretnego adresata, System NEW ma możliwość rejestrowania zachowań nie tylko na poziomie ilościowym ale również jednostkowym.

W praktyce oznacza to, że oprócz suchych danych w postaci ilości kliknięć, wyświetleń itd. możemy te wartości rzutować na konkretne branże, lokalizacje czy grupy.

Otrzymując raport z realizacji NEW, klient wie jakie branże wykazywały największe zainteresowanie ofertą, jakie lokalizacje są najlepsze, a w przypadku zamówienia zaawansowanego raportu, jakie godziny realizacji edycji dają najlepsze wyniki.

Ważnym elementem rejestracji jest również walidacja działań użytkowników. Ma ona na celu wyeliminowanie wielokrotnego zliczania działań tego samego adresata co znacznie zaburza wyniki. Nasze skrypty wyłapują powielone uruchomienia linków czy wyświetleń wiadomości. System NEW ma unikalny system “odcisku palca” (finger print) zmniejszający szansę zdublowania wartości w przypadku, gdy wyłączona jest obsługa cookie lub adresat używa różnych urządzeń do odbioru wiadomości (smartfon, tablet, laptop).